Skip to main content

In deze case laten wij de website zien die wij hebben gemaakt voor Taskforce GO!. Femke Strik, een lid van Taskforce GO! en marketing manager van de Kunstenbond, benaderde ons eind 2022 met de vraag of wij een website voor hen konden maken. De website is bedoeld om informatie te verschaffen over het initiatief, gepaard met het communiceren van gedragscodes.

 

Dit is de klant

Taskforce GO! is een initiatief om grensoverschrijdend gedrag in de muziekindustrie tegen te gaan. De taskforce is ontstaan vanuit de schrijdende verhalen die voortgekomen zijn uit een aflevering van BOOS! over The Voice Of Holland. Ruim 10 organisaties uit de muzieksector, zoals BumaStemra, de Kunstenbond en Herman Brood Academie, hebben hun handen in één geslagen om een taskforce op te zetten. Het doel is om gedragscodes te verspreiden en uiteindelijk ook workshops te geven om zo elk werkend persoon in de muziekindustrie zich veilig en gerespecteerd te laten voelen – en anderen op dezelfde manier te behandelen – op de werkvloer.

Een veilige muzieksector maken we samen.

Deze gedragscodes samen met informatie over het initiatief en de initiatiefnemers wilde Taskforce GO! zichtbaar maken op een website. Aan ons werd de vraag gesteld of wij een simpele, maar duidelijke website konden maken waar deze informatie tot hun recht kwam. De website werd uiteindelijk gelanceerd en gepresenteerd tijdens Eurosonic Noorderslag in Groningen op 19 januari 2023.

 

Dit hebben wij gemaakt

 

Wij hebben tijdens de ontwikkeling van de website nauw samengewerkt met Annabel Heijen (BumaStemra), Aafke Romeijn (BAM! Popauteurs), Femke Strik (Kunstenbond) en Janice Deul (Diversity Rules) om het ontwerp en de inhoud van de website te realiseren. Wij zijn dankbaar dat Evergreen Marketing deel mocht uitmaken van dit kwetsbaar, maar belangrijk project.

Wil jij dit ook? Of juist iets anders? Check onze diensten en prijzen hier

Leave a Reply